1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

E36 Coupe Sezama

Dyskusja w 'Nasze BMW' rozpoczęta przez użytkownika Sezam, 14 Maj 2013.

  1. Sezam
    Offline

    Sezam Klubowicz

    • Klubowicz
    wiek:
    40
    Wiadomości:
    337
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miejscowość:
    Cork
    BMW:
    e36 Coupe
    suwalradombmw i Jarando lubią to.
  2. Sezam
    Offline

    Sezam Klubowicz

    • Klubowicz
    wiek:
    40
    Wiadomości:
    337
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miejscowość:
    Cork
    BMW:
    e36 Coupe
    A tak to wyglada teraz po poskladaniu z grubsza... troche detailingu by sie jeszcze przydalo, ale na to przyjdzie czas jak juz wszystko bedzie skonczone…

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG][​IMG]

    W trakcie podlaczania wiazki silnika, wyszlo pare problemow, m.in. nie mozna bylo podlaczyc temperatury cieczy chlodzacej do zegarow, jak rowniesz nie dalo sie uruchomic kontroli ladowania akumulatora.
    Z temperatura cieczy udalo sie latwo poradzic, poprzez montaz czujnika z czterema pinami zamiast z dwoma.
    Natomiast jezeli chodzi o ladowanie, opcje byly dwie. Wymiana alternatora na OEM z e36 albo woltomierz.
    Wybralem ze bedzie woltomierz I zaczalem takiego szukac.
    Ostatecznie znalazlem inny gadget, ktory po za ladowaniem pokaze mi o wiele wiecej parametrow silnika….

    [​IMG]

    Co do wygladu tego gadget'u, to nie wyglada to moze zbyt pieknie, ale informacje jakie mi dostarcza rekompensuja mi ten drobiazg.

    Do zrobienia zostalo:

    - wnetrze, podsufitka do wymiany albo renowacji
    - nowy wydech
    - wygluszenie i poskladanie bagaznika
    - podlaczenie lusterka wstecznego. Chcialbym tez zrobic przycisk Sport. Aktualnie go nie ma.
    - zamontowac Stud Conversion kit
    - prawdopodobnie bedzie tez Electric Fan Conversion kit. Mam wrazenie ze wisko nie daje rady stojac w korku
    - Musze takze odseparowac gorace powietrze od dolotu/filtra powietrza. W czasie jazdy nie ma tragedii, temperatura dolotu okolo 30 stopni, ale w korku wzrasta nawet ponad 60


    To tyle na razie, ciag dalszy nastapi ...

    Pozdrawiam,
    suwalradombmw, Jarando oraz firu1 lubią to.
  3. Grzesiek
    Offline

    Grzesiek Klubowicz

    • Klubowicz
    wiek:
    36
    Wiadomości:
    613
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miejscowość:
    Nysa///Belfast
    BMW:
    e39 535i V8
    Po grubsci. Taki "sleeper" to Twoje autko co?
    Sezam lubi to.
  4. HYRO
    Offline

    HYRO Administrator

    • Administrator
    wiek:
    37
    Wiadomości:
    1 323
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miejscowość:
    Dublin
    BMW:
    E46 M-Sport
    Piękna robota, można pozazdrościć, jeszcze kilka rzeczy i będzie malina...
    Osobiście zrobiłbym bardziej donośniejszy odseparowany dolot, no i większa gleba... ale to tylko moje takie widzimisie...
    Good job!
    Sezam lubi to.
  5. firu1
    Offline

    firu1 Moderator

    • Moderator
    • Super User
    • VIP
    wiek:
    36
    Wiadomości:
    1 454
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miejscowość:
    SOUTH-EAST
    BMW:
    .........
    no juz jakos to zaczyna nabierac tempa
    mnie czeka tez targanie nagrzewnicy ale bedzie to okazja sprawdzic to co u
    Ciebie...
    Maty wygluszajace z pl ciagnales ?


    Sent from my iPhone “TORCIDA”
    Sezam lubi to.
  6. Sezam
    Offline

    Sezam Klubowicz

    • Klubowicz
    wiek:
    40
    Wiadomości:
    337
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miejscowość:
    Cork
    BMW:
    e36 Coupe
    W sumie to tak, z zewnatrz niczym sie specjalnie nie wyroznia. Przecietne e36 ...

    Dolot chce jeszcze jakos odseparowac, ale chce pozostawic puszke i filtr oem'owy. Na wieksza glebe sie nie skusze :( Moze ladniej by wygladalo, ale trudniej byloby wjechac w niektore miejsca. Jak dla mnie teraz jest idealnie... W zasadzie wiekszosc speed bump'ow i tym podobnym, przejezdzam bez wiekszych problemow :)
    Na poczatku po zalozeniu nowych "amorow" troche sie zmartwilem, bo przod byl za wysoko, ale ulozylo sie jest git :)


    Z tym tempem to powiedzilbym ze tak srednio ;-/ tyle ze wszystko na raz wrzucilem, dlatego moze sie tak wydawac...
    Powodzenia z nagrzewnica ;)
    Maty STP, tak, ciagniete z PL z Allegro. Najlatwiej...
    firu1 lubi to.
  7. firu1
    Offline

    firu1 Moderator

    • Moderator
    • Super User
    • VIP
    wiek:
    36
    Wiadomości:
    1 454
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miejscowość:
    SOUTH-EAST
    BMW:
    .........
    Sezam a co to za material ?
    [​IMG]


    Sent from my iPhone “TORCIDA”
  8. Sezam
    Offline

    Sezam Klubowicz

    • Klubowicz
    wiek:
    40
    Wiadomości:
    337
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miejscowość:
    Cork
    BMW:
    e36 Coupe
    To pianka wygluszajaca.
    Jak wygluszasz auto to najpierw lecisz matami bitumicznymi, jakies 3mm maty, a na to wyklejasz jeszcze piankie. U mnie pianka jest chyba 6mmm. Mozna grubsze jeszcze, ale wtedy moze byc ciezko z wykladzina.
    W sumie ja juz mialam ciezko z wykladzina, zeby wszystko sie zmiescilo, ale dalem rade :)
  9. firu1
    Offline

    firu1 Moderator

    • Moderator
    • Super User
    • VIP
    wiek:
    36
    Wiadomości:
    1 454
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miejscowość:
    SOUTH-EAST
    BMW:
    .........
    Dzieki ile metrow wyszlo ?


    Sent from my iPhone “TORCIDA”
  10. Sezam
    Offline

    Sezam Klubowicz

    • Klubowicz
    wiek:
    40
    Wiadomości:
    337
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miejscowość:
    Cork
    BMW:
    e36 Coupe
    firu1 lubi to.
  11. firu1
    Offline

    firu1 Moderator

    • Moderator
    • Super User
    • VIP
    wiek:
    36
    Wiadomości:
    1 454
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miejscowość:
    SOUTH-EAST
    BMW:
    .........
    Super dzieki wielkie.... skladam sobie graty na zime zeby bylo co robic :)


    Sent from my iPhone “TORCIDA”
    Sezam lubi to.

Poleć tę stronę