1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

logic 7

Dyskusja w 'Car Audio' rozpoczęta przez użytkownika pigas, 29 Sierpień 2013.

  1. pigas
    Online

    pigas Guest

    pytanie czy ktos z was montowal badz posiada i mogl by mi udzielic info ktoredy ida kable od wzmacniacza do kolejnych glosnikow kupilem orginalne okablowanie i pomalu planuje jak do tego sie zabrac!chcial bym aby to tak jak fabrycznie w robili w moze ktos ma jakas wiedze na ten temat?
  2. stuff.hunter
    Offline

    stuff.hunter Klubowicz

    • Klubowicz
    wiek:
    51
    Wiadomości:
    211
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miejscowość:
    Dublin
    BMW:
    E60 520d N47
    Last edited: 30 Sierpień 2013
  3. pigas
    Online

    pigas Guest

    widzialem ten schemat w WDS :) ale ktoredy kable ida to tam nic nie napisali :) kabel jest dosc dlugi i sie zastanawiam czy obchodzi caly samochod czy lepiej polozyc jedna czesc po jednej a druga z drugej strony i w tym problem:) ale dziekuje!!! przymiezam sie caly czas ale brakuje mi nadal wzmaka wiec jak dorwe okazje jakis za stosunkowo dobra cene to juz nie bede mial wymowki :)

Poleć tę stronę